پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

پاپ آپ استند ایرانی مگنتی 3*5

پاپ آپ استند ایرانی مگنتی 3*5

معرفی محصول
  • نام محصول : پاپ آپ 5*3 ایرانی مگنتی فنری
  • جنس سازه : آلومینیوم و پلاستیک
  • جنس کیف : برزنت
  • وزن سازه همراه با مدیا : 21 کیلوگرم
  • سایز چاپ پاپ آپ استند کرو (منحنی) : 490*235 سانتی متر
  • سایز چاپ پاپ آپ استند تخت (فلت) : 460.2*235
  • ابعاد سازه بعد از نصب (کرو) : ارتفاع 235 طول 390 عرض 100 سانتی متر
  • ابعاد سازه بعد از نصب (تخت) : ارتفاع 235 طول 450 عرض 30 سانتی متر
  • زمان جهت نصب سازه در محل : 30 دقیقه
  • زمان تحویل : یک روز کاری
  • بسیار سبک و کم حجم
  • با قابلیت نصب پروژکتور های قدرتمند
  • اطمینان خاطر با خریدی ایده آل و دلخواه
تصاویر محصول



محاسبه آنلاین و سفارش
نام محصول :
طراحی :
نوع چاپ :
نوع نور پردازی :
نوع کیف :
تعداد سفارش :


قیمت : 8,800,000 تومان


درباره پاپ آپ استند 3*5 مگنتی فنری

کسب و کارهای نوپا و حتی چندین ساله برای رونق دادن به بازار فروش خود تمایل به شرکت در نمایشگاه‌های تجاری دارند؛ اما نمی‌دانند باید از چه محصولاتی برای طراحی و غرفه آرایی استفاده کنند؟ آنها میتوانند با جستجویی ساده با پاپ آپ‌ استندها آشنا ‌شوند. این محصولات نمایشگاهی در انواع و سایزهای مختلفی وجود دارند که قابل استفاده در غرفه‌هایی با مساحت های مختلفی هستند. اگر شما نیز علاقه دارید برای زیبایی و جذب مشتری از روش تبلیغات اصولی استفاده کنید می‌توانید برای خرید استند پاپ آپ 3*5 مگنتی فنری از سازه‌های نمایشگاهی پرسام رسانه اقدام کنید.

ویژگی پاپ آپ استند 3*5 مگنتی فنری

این محصول بزرگترین سایز پاپ آپ استند است که در دو حالت خمیده و تخت قابل استفاده است؛ در حالت تخت دارای ابعاد 536.9* 235 سانتی متر و در حالت کرو دارای ابعاد 490*235 سانتی متر است.
قطعات این محصولات را می‌توان با استفاده از مگنت‌هایی که روی آن‌ها قرار دارند به یکدیگر متصل کرد؛ بعد از نصب سازه در غرفه می‌توانید از پلات‌هایی که چاپ و آماده کرده‌اید را روی آن نصب کنید.
معمولا نصب محصولات با سهولت انجام می‌گیرد، البته شما می‌توانید برای نصب و برپا کردن استند در غرفه خود از نصاب‌های تیم متبحر پرسام کمک بخواهید.
برای حمل و جابجایی سازه بهتر است از کیف هارد کیس برزنتی چرخدار استفاده کنید؛ کیف هاردکیس یک کیف با بدنه محکم برای جابجایی اجسام مهم و حساس است. این کیف به دلیل پوشش محکمی که دارد از ضربه خوردن و آسیب دیدن قطعات جلوگیری می‌کند و طول عمر محصول را افزایش می‌دهد.
شما می‌توانید از این سازه نمایشگاهی برای دفعات مکرر استفاده کنید، تنها کافی است در هنگام نصب، جابجایی و جمع کردن مراقب باشید آسیبی به قطعات آن وارد نشود.
از پروژکتور مخصوص پاپ آپ برای نمایش پاپ آپ 3*5 مگنتی فنری استفاده می‌شود، تنها کافی است پروژکتورها را در بالای پاپ آپ نصب کنید تا نوشته‌ها و تصایر روی پلات که با روش چاپ لارج فرمت تهیه شده است به خوبی نمایش داده شود.

مزایای استفاده از پاپ آپ استند 3*5 مگنتی فنری

پاپ آپ‌ 3*5 مگنتی فنری به دلیل اندازه بزرگی که دارد از فواصل بسیار دور قابل دیده شدن است و نگاه‌های بسیاری را به خود خیره می‌کند؛ حتی دیده شده است کسانی که هیچ آشنایی با کسب‌ و کار شما ندارند با دیدن چاپ پلات و پاپ آپ استند 3*5 مگنتی فنری به غرفه شما مراجعه کنند. این یک فرصت بزرگ برای دارندگان کسب و کار است که بدون واسطه با مخاطبین در ارتباط باشند و محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند. همان طور که می‌دانید هیچ شخصی دلسوزتر و مطلع‌تر از خود شما برای کسب و کارتان نیست، پس با نصب سازه در غرفه خود شانس ارتباط با مشتریان را افزایش دهید.

خرید اینترنتی پاپ آپ استند 3*5 مگنتی فنری

برای سفارش خرید آنلاین پاپ آپ می‌توانید به سایت پاپ آپ استند مراجعه کرده و مشخصات سازه نمایشگاهی را مطالعه کنید و آگاهانه اقدام به خرید کنید؛ همچنین شما می‌توانید از امکانات ویژه‌ای که شرکت پرسام در اختیار شما قرار داده‌ است استفاده کنید و پیش از خرید با تیم متخصص پرسام جلسات مشاوره اینترنتی داشته باشید. شرکت پرسام مدت‌ها است در زمینه تولید محصولات تبلیغاتی و چاپ پلات و لمینت فعالیت دارد و می‌تواند بهترین راه‌های تبلیغاتی را به شما پیشنهاد دهد.
جهت ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان پرسام استند کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید:
  • تلفن : 68-67 665 665 -021
  • همراه :  818 90 40 0919
  • تلگرام و واتس آپ : 818 90 40 0919



ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات






تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social