پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

چاپ لارج فرمت





لیست محصولات
چاپ پلات و لمینت

چاپ پلات و لمینت

تماس بگیرید

چاپ پلات و لمینت سرد

چاپ پلات و لمینت سرد

تماس بگیرید

چاپ سولیت

چاپ سولیت

تماس بگیرید

چاپ بک لیت

چاپ بک لیت

تماس بگیرید

چاپ فتوگلاسه

چاپ فتوگلاسه

تماس بگیرید

چاپ وینیل و استیکر

چاپ وینیل و استیکر

تماس بگیرید

چاپ بنر

چاپ بنر

تماس بگیرید

همه چیز درباره چاپ لارج فرمت

پوسترها، بنرها، پایه های مقوایی در فروشگاه مواد غذایی، همه اینها از طریق چاپ لارج فرمت ایجاد می شوند. این اصطلاح به مواد چاپی اطلاق می شود که برای اکثر ماشین های چاپ تجاری استاندارد خیلی بزرگ هستند. چاپ لارج فرمت که به آن «چاپ با فرمت عریض» نیز می‌گویند، از تجهیزات تولیدی خاصی استفاده می‌کند که می‌تواند ابعاد بزرگ‌تر از چاپ معمولی را انجام دهد.

چاپ لارج فرمت برای چه مواردی استفاده می شود؟

حتی اگر با اصطلاحات صنعتی مانند "چاپ لارج فرمت" آشنا نباشید، احتمالاً در زندگی روزمره بارها نمونه ای آن ها را  دیده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که چاپ لارج فرمت می تواند به کسب و کار شما کمک کند:
  1. نمایش محصول در نقطه خرید: شرکت شما در حال آماده شدن برای عرضه یک محصول مصرفی است. این محصول، ثمره ماه‌ها تلاش سخت است، اما زمانی که به فروشگاه‌ها برسد، تنها یک محصول در میان بسیاری از محصولات خواهد بود که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. با کمک چاپ لارج فرمت، می توانید محصول خود را با نمایشگر نقطه خریدی که توجه را جلب می کند، عرضه کنید.
  2. بهتر دیده شدن در نمایشگاه های تجاری: یک نمایشگاه خوب، یک نمایشگاه تجاری شلوغ است، جایی که شرکت شما می‌تواند آخرین نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارد و با دیگران در زمینه کاری شما ارتباط برقرار کند. اما این محیط شلوغ می تواند چیزی شبیه یک شمشیر دو لبه باشد. با وجود ده‌ها یا حتی صدها کسب‌وکار دیگر که محصولات خود را به نمایش می‌گذارند، متمایز کردن محصول شما دشوار است. باز هم، اینجا جایی است که چاپ لارج فرمت می تواند به کمک ما بیاید. تابلوها، پوسترها، بنرها و گرافیک های دیواری همگی نمونه هایی از محصولات با فرمت بزرگ هستند که به شما کمک می کنند برند خود را در مرکز توجه نگه دارید. همچنین در دریایی از غرفه های دیگر برجسته شوید.
  3. استفاده در مسائل داخلی شرکت: این مدل از چاپ می تواند به شرکت شما در پروژه های داخلی نیز کمک کند. خواه این به معنای بنری برای استقبال از یک مدیر جدید باشد یا پوستری برای یادآوری یک ابتکار جدید به کارمندان.

مزایای چاپ لارج فرمت چیست؟

چاپ لارج فرمت با هزینه کم و تاثیر ماندگار، یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی چاپی موجود است. در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت:

انواع چاپ لارج فرمت

یکی از دارایی‌های صنایع چاپ، قابلیت‌های چاپ با فرمت بزرگ است که به ما امکان می‌دهد طرح‌ها را به طیف گسترده‌ای از زیرلایه‌ها با تقریباً هر اندازه پیاده کنیم. چاپ لارج فرمت برای ایجاد گرافیک و کاغذهای تبلیغاتی با کیفیت بالا ضروری است. اما بسیاری از مردم هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب روش چاپ لارج فرمت مناسب، زمان زیادی را صرف می کنند. زیرا گزینه های موجود بسیار زیادی وجود دارد.
در ادامه به بررسی انواع مدل های این مدل از چاپ خواهیم پرداخت.

سخن نهایی
چاپ لارج فرمت یک شیوه تبلیغاتی محبوب است. همچنین به عنوان چاپ گسترده یا بزرگ نیز شناخته می شود. در این متن به بررسی انواع و کاربرد چاپ لارج فرمت پرداختیم. شما هر جا را نگاه کنید یکی از انواع کاربردهای چاپ لارج فرمت را در یکی از انواع آن خواهید دید.
جهت ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان پرسام استند کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید:




تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social