پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

خرید استند کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی



لیست محصولات
کاتالوگ استند پلگسی AX کاتالوگ استند پلگسی AX

کاتالوگ استند پلگسی AX

۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان

کاتالوگ استند کمانی کاتالوگ استند کمانی

کاتالوگ استند کمانی

۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان

کاتالوگ استند یک طبقه A4 کاتالوگ استند یک طبقه A4

کاتالوگ استند یک طبقه A4

۴۰۰,۰۰۰ تومان

کاتالوگ استند رومیزی A5 چهار طبقه کاتالوگ استند رومیزی A5 چهار طبقه

کاتالوگ استند رومیزی A5 چهار طبقه

۶۵۰,۰۰۰ تومان

جا بروشور پلکسی رومیزی چهار طبقه جا بروشور پلکسی رومیزی چهار طبقه

جا بروشور پلکسی رومیزی چهار طبقه

۴۵۰,۰۰۰ تومان

کاتالوگ استند تریبون دار کاتالوگ استند تریبون دار

کاتالوگ استند تریبون دار

این محصول دیگر موجود نیست

کاتالوگ استند مشبک کاتالوگ استند مشبک

کاتالوگ استند مشبک

این محصول دیگر موجود نیست

کاتالوگ استند آکاردئونی ایرانی کاتالوگ استند آکاردئونی ایرانی

کاتالوگ استند آکاردئونی ایرانی

این محصول موجود نیست

کاتالوگ استند آکاردئونی درجه 1 کاتالوگ استند آکاردئونی درجه 1

کاتالوگ استند آکاردئونی درجه 1

این محصول موجود نیست

جا بروشور پلکسی رومیزی یک طبقه جا بروشور پلکسی رومیزی یک طبقه

جا بروشور پلکسی رومیزی یک طبقه

این محصول موجود نیست

خرید انواع کاتالوگ استند در پرسام

اختراع یک محصول یا خدمات یک چیز است و آگاه کردن مردم از وجود محصول یا برند شما چیز دیگری است. کلید دستیابی به گروه وسیع‌تری از مخاطبان از طریق اجرای یک استراتژی بازاریابی، هوشمندانه و موثر است. شما می‌توانید از کاتالوگ استند، از دیگر گروه سازه‌های نمایشگاهی برای معرفی محصولات خود استفاده کنید. استند کاتالوگ نمایشگاهی وسیله‌ای است که به شما کمک می‌کند تا همانطور که از نامش پیدا است، نحوه چیدمان کاتالوگ‌ها و تراکت‌ها را نظم ببخشید.

برپایی غرفه‌های نمایشگاهی یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی است که اکثر کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند. غرفه‌ها محبوب هستند و به عنوان ابزار تبلیغاتی موثر شناخته شده جهانی شده‌اند. نمایشگاه‌های تجاری سالانه مکان‌ عالی هستند که می‌توانید از انواع کاتالوگ استند در غرفه‌ها، برای بازاریابی شرکت خود استفاده کنید. لیست دیگر سازه‌های پرسام رسانه را می‌توانید مشاهده کنید و برای خرید هر کدام بروی نام آن کلیک کنید:

سازه‌های نمایشگاهی

پاپ اپ نمایشگاهی

میز کانتر نمایشگاهی

استند رول آپ


درباره استند کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ استند پایگاهی برای نمایش و عرضه کاتالوگ‌ها، کتاب‌ها، روزنامه‌ها و بروشورهای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها است. البته در ادارات و شرکت‌ها نیز کاربرد دارد. با توجه به نیاز و دسترسی به بروشورها می‌توان از مدل‌های یک طرفه و دو طرفه استفاده کرد.

این مدل از کاتالوگ‌ها برای بازاریابی مهم هستند. یک استند بروشور تبلیغاتی به درستی نشان دهنده برند شما است. مشتریان هدف را جذب می‌کند، برای محصولات شما علاقه ایجاد می‌کند و منحصر به فرد بودن محصول شما را به اشتراک می‌گذارد. همچنین به شما امکان می‌دهد محصول جدیدی را تولید کنید.


مزایای استند تراکت و کاتالوگ استند

وقتی صحبت از تبلیغات به میان می‌آید، اگر می‌خواهید موفق باشید، باید از تاکتیک‌هایی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا از دیگران متمایز شوید. در حالی که اطلاع رسانی به مشتریان در مورد محصولات و خدمات خود با بروشورها و کاتالوگ‌ها مفید است، باید مطمئن شوید که آیا مشتریان در وهله اول آنها را انتخاب می‌کنند. حال این سوال پیش می‌آید که آیا خرید استند کاتالوگ مفید است؟

برند شما هر چه باشد، استفاده و خرید استند کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی به نفع بازاریابی شرکت است. آنها به مشتریان شما این امکان را می‌دهند که مطالب بازاریابی شما را در اوقات فراغت مرور کنند و آن هایی را انتخاب کنند که برای آنها کاربرد دارد. کاتالوگ استند نمایشگاهی، فروشگاه یا غرفه شما را منظم تر و کارآمدتر نگه می‌دارند و مشتریانتان از تجربه لذت بخش‌تر قدردانی خواهند کرد.


مزایا و ویژگی‌های خرید استند کاتالوگ

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های این استندها خواهیم پرداخت.

انواع استند بروشور تبلیغاتی

کاتالوگ استند نمایشگاهی، ابزارهای فوق‌العاده مفید و همه‌کاره‌ای هستند که می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از انواع مشاغل مفید باشند. حال بهتر است به انواع آن‌ها بپردازیم:


قیمت استند کاتالوگ و بروشور

استند کاتالوگ و بروشور یکی از موثرترین و ساده‌ترین راه‌ها برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما در رویدادها و نمایشگاه‌ها هستند. آنها نه تنها راحت، مقرون به صرفه و بادوام هستند و قیمت مناسبی دارند، بلکه می‌توانند به شما کمک کنند که متمایز شوید.

جهت خرید استند کاتالوگ و ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان پرسام استند کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید:





تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social