پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

انواع لایت باکس





لیست محصولات
لایت باکس فریم لس یک طرفه لایت باکس فریم لس یک طرفه

لایت باکس فریم لس یک طرفه

تماس بگیرید

لایت باکس فریم لس دو طرفه لایت باکس فریم لس دو طرفه

لایت باکس فریم لس دو طرفه

تماس بگیرید

لایت باکس مگنتی  یکطرفه لایت باکس مگنتی  یکطرفه

لایت باکس مگنتی یکطرفه

تماس بگیرید

لایت باکس مگنتی دو طرفه لایت باکس مگنتی دو طرفه

لایت باکس مگنتی دو طرفه

تماس بگیرید

لایت باکس کریستال لایت باکس کریستال

لایت باکس کریستال

تماس بگیرید

لایت باکس اسنپ فریم لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس اسنپ فریم

تماس بگیرید

لایت باکس زمینی ثابت لایت باکس زمینی ثابت

لایت باکس زمینی ثابت

۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

لایت باکس زمینی گردان لایت باکس زمینی گردان

لایت باکس زمینی گردان

تماس بگیرید

تولید انواع لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس ها پنجره ای به دنیای جدیدی از تبلیغات چشم نواز و جذاب در سطح فروشگاه هستند. این محصولات تصاویر را زنده می کنند. آنها به ویژه در آگاهی از محصولات و علائم موثر هستند. یک کمپین تبلیغاتی موفق به تصاویری هدفمند و واضح نیاز دارد و لایت باکس ها به دلیل مزایایی که نسبت به سایر ابزارها و منابع آفلاین دارند، به طور انبوه توسط تبلیغ کنندگان مورد استقبال قرار می گیرند.

مزایای استفاده از لایت باکس ها

برخی از مزایای استفاده از لایت باکس ها جهت تبلیغات عبارتند از:

انواع لایت باکس

لایت باکس ها در انواع مختلفی تولید می شوند. به نمونه های زیر توجه کنید:
فریم‌های لبه‌دار توسط نوارهای LED پرقدرت و در عین حال کم ولتاژ روشن می‌شوند. همچنین یک سیستم کاهش حرارت داخلی برای محافظت از پارچه نمایش داده می‌شود. هر LED جداگانه دارای یک لنز نوری برای توزیع یکنواخت نور است که اطمینان می دهد هیچ بخشی از صفحه نمایش روشن تر یا تیره تر از دیگری نیست.
در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های قابل ‌توجه در فناوری لایت باکس ها و چاپ، محبوبیت لایت باکس‌ها را در فضاهای کسب و کار را به دلیل اثر بخشی آنها در ایجاد اقدامات مثبت مشتری، افزایش داده است. برای مثال، لایت باکس های کریستال تولید پرسام، فوق‌العاده روشن و  باریک هستند و بازده سرمایه‌گذاری عالی را ارائه می‌کنند. این محصولات می‌توانند برای تبلیغ محتوای برند در فروشگاه‌ها و دیده شدن پیام‌های بازاریابی استفاده شوند. ترکیبی از تصاویر، ویدئو و صدا با کیفیت بالا می تواند تعامل مخاطبان را افزایش دهد و در تبلیغات محصولات مختلف تاثیری ماندگار بگذارد.

لایت باکس ها و تبلیغات محیطی

اگر می خواهید با مخاطبان هدف محلی تعامل داشته باشید، تبلیغات در فضای باز نیز بسیار مهم است. مانند بسیاری از محصولات ما، از این محصولات می‌توان برای جلب توجه افرادی استفاده کرد که ممکن است بدون ورود به فروشگاه شما از آنجا عبور کنند. علاوه بر این، آنها برای تبلیغ پیشنهادات، تخفیف ها و یا تشویق مشتریان به بازدید از حساب های رسانه های اجتماعی و ثبت نام برای آخرین اطلاعات و خبرنامه ها عالی هستند. لایت باکس های شرکت پرسام می توانند به عنوان یک حلقه مهم در زنجیره بازاریابی و تبلیغات استفاده شوند.

سخن نهایی
لایت باکس ها یک وسیله دیجیتالی پیشرو هستند که از فناوری و خلاقیت برای ارتباط تبلیغ‌کنندگان با میلیون‌ها مشتری در دنیای واقعی استفاده می‌کنند.
جهت ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان پرسام استند کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید:





تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social