پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

پاپ آپ استوانه ای ایرانی مگنتی

پاپ آپ استوانه ای ایرانی مگنتی

معرفی محصول
  • جنس سازه : آلومینیوم و پلاستیک
  • جنس کیف : برزنت
  • وزن سازه همراه با مدیا : 17 کیلوگرم
  • سایز چاپ پاپ آپ استند : 195*235 سانتی متر
  • ابعاد سازه بعد از نصب : ارتفاع 235 | قظر 60 سانتی متر
  • زمان جهت نصب سازه در محل : 30 دقیقه
  • زمان تحویل : یک روز کاری
  • بسیار سبک و کم حجم
  • با قابلیت نصب پروژکتور های قدرتمند
  • سازه تخصصی برای غرفه آرایی و تبلیغات حرفه ای
  • پاپ آپ سیلندری حجم زیادی ندارد و نیاز به فضایی در ارتفاع 235 و قطر 60 سانتی متر دارد.
تصاویر محصول



محاسبه آنلاین و سفارش
نام محصول :
ظراحی :
نوع چاپ :
نوع نور پردازی :
نوع کیف :
تعداد سفارش :


قیمت : 3,550,000 تومان


پاپ آپ استند استوانه‌ای مگنتی

پاپ آپ استند استوانه‌ای مگنتی یک وسیله تبلیغاتی محبوب است؛ برای شناخت بیشتر از این کالای تبلیغاتی بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
احتمالا گذرتان به نمایشگاه‌های تجاری افتاده است، غرفه‌های کوچک و بزرگ بسیاری کنار هم قرار گرفته‌اند، در این میان غرفه‌ای به دلیل وجود پاپ آپ استند استوانه‌ای مگنتی بیشتر از سایر غرفه‌ها توجه شما را به خود جلب می‌کند و شما نزدیک‌تر می‌شوید تا تمام نوشته‌های چاپ پلات و لمینت نصب شده روی آن را بخوانید و در این هنگام غرفه و محصولات موجود در آن نیز توجه شما را به خود جلب می‌کند.
این یکی از اتفاقات رایجی است که برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد که به دلیل تبلیغات خاص جذب محصول و غرفه‌ می‌شوند؛ پس نباید به هیچ وجه از تاثیر تبلیغات نمایشگاهی در فروش و جذب مخاطب چشم پوشی کرد. در این میان وسیله تبلیغاتی مانند پاپ آپ استند سیلندری به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرده است.

مشخصات پاپ آپ استند سیلندری مگنتی

همان طور که از اسم محصول مشخص است، سازه‌های این محصول در قسمت‌ خط‌ کش و بست دارای مگنت هستند که به نصب آسان محصول کمک به سزایی می‌کنند. تنها کافی است شما سازه را از داخل کیف چرخدار برزنتی که نقش حفاظت و نگهداری از سازه‌ها را دارد، خارج کنید و سازه را باز کرده و خط‌کش‌های مگنتی را به دور تا دور پاپ آپ وصل کنید (برای آشنایی بیشتر با نحو نصب می‌توانید از فیلم آموزش نصب پاپ آپ استند استوانه‌ای مگنتی که در بخش ویدئو آمده است، استفاده کنید.)
سپس نوبت به نصب چاپ لارج فرمت بر روی پاپ آپ استند استوانه‌ای است. برای گرفتن نتیجه‌ای مطلوب بهتر است به سایز پاپ آپ استند توجه کنید؛ این محصول با ارتفاع 235 سانتیمتری و شعاع 60 سانتی متری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
این محصول به دلیل متریال استفاده شده در ساخت آن (آلومینیومی) بسیار سبک و قابل حمل است و وزنی در حدود 9 کیلوگرم دارد، شما می‌توانید این وسیله تبلیغاتی را در قسمت‌های موردنظر خود قرار دهید؛ به دلیل شکل استوانه‌ای و گردی که دارد بهتر است در بخش‌هایی از نمایشگاه قرار دهید تا از تمام زوایا قابل دیدن باشد. برای مثال دور ستون‌ها، یا قسمت‌های ورودیه سالن نمایشگاه‌ها که نسبتا فضای آزادتری دارند و تردد جمعیت بالا است برای قراردهی پاپ آپ استند استوانه‌ای مناسب هستند.

خرید آنلاین پاپ آپ استند استوانه‌ای

بعد از آشنایی با مشخصات سازه نمایشگاهی، اگر قصد خرید اینترنتی این محصول خاص و همه‌پسند را دارید؛ تنها کافی است وارد سایت شرکت پرسام شوید و محصول موردنیاز خود را سفارش دهید. در ضمن شرکت پرسام خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود قرار داده است، شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش برای مشورت و آگاهی از سایر محصولات و ویژگی‌های دقیق‌تر محصول از بخش مشاوره آنلاین استفاده کنید. به کمک مشاورین شرکت پرسام که سال‌ها است در زمینه تبلیغات و محصولات تبلیغاتی در حال فعالیت هستند، می‌توانید خریدی ایده آل تجربه کنید.
جهت ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان پرسام استند کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:
  • تلفن : 68-67 665 665 -021
  • همراه :  818 90 40 0919
  • تلگرام و واتس آپ : 818 90 40

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات






تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social