پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

پاپ آپ سوئیسی فنری 3*3

پاپ آپ سوئیسی فنری 3*3

معرفی محصول
  • نام محصول : پاپ آپ سوئیسی فنری 3*3
  • جنس سازه : آلومینیوم و پلاستیک
  • جنس کیف : برزنت
  • وزن سازه همراه با مدیا : 18 کیلوگرم
  • سایز چاپ پاپ آپ استند کرو (منحنی) : 350*230 سانتی متر
  • سایز چاپ پاپ آپ استند تخت (فلت) : 337.5*230
  • ابعاد سازه بعد از نصب (کرو) : ارتفاع 230 طول 260 عرض 60 سانتی متر
  • ابعاد سازه بعد از نصب (تخت) : ارتفاع 230 طول 308 عرض 30 سانتی متر
  • زمان جهت نصب سازه در محل : 30 دقیقه
  • زمان تحویل : یک روز کاری
  • بسیار سبک و کم حجم
  • با قابلیت نصب پروژکتور های قدرتمند و حرفه ای جهت نورپردازی غرفه 
  • سازه تخصصی برای غرفه آرایی و تبلیغات حرفه ای
تصاویر محصول



محاسبه آنلاین و سفارش
نام محصول :
طراحی :
نوع چاپ :
نور پردازی :
نوع کیف :
تعداد سفارش :


قیمت : 6,800,000 تومان


پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

یک روش بسیار رایج و محبوب در میان صاحبان کسب و کار، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی است. نمایشگاه پلی است بین صاحبان شرکت و مشتریان تا بتوانند به صورت مستقیم برای محصولات خود بازاریابی کرده و خدمات خود را ارائه دهند. شرکت در نمایشگاه‌ها مزیت‌های فراوانی برای صاحبان کسب و کار دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

جذب بازار هدف

افرادی که به نمایشگاه می‌آیند در واقع مشتریان بالقوه‌ای هستند که به محصول و صنف شما علاقمند هستند، شما می‌توانید با تاثیرگذاری بیشتر این افراد را به مشتریان بالفعل خود تبدیل کنید.

جذب مشتریان جدید

برخی اوقات افرادی به نمایشگاه مراجعه می‌کنند که اطلاعاتی در زمینه کاری و محصولات نمایشگاه ندارند؛ اما علاقمند و کنجکاو هستند تا با برندهای مختلف آشنا شوند و این بهترین زمان برای جذب مشتریان جدید به سوی محصولات و برند خودتان است.

ایجاد رابطه

حضور در نمایشگاه به شما این امکان را می‌دهد تا با مشتریان خود به صورت حضوری در ارتباط باشید و فیدبک آن‌ها را به صورت مستقیم دریافت کنید و در پروژه‌های آتی خود از آن‌ها استفاده کنید.
این موارد زمانی به حقیقت تبدیل می‌شود که شما بتوانید بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارید و آن‌ها را به سمت غرفه خود جذب کنید. این امر تنها با تبلیغاتی حرفه‌ای و غرفه آرایی مناسب انجام می‌گیرد. اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که چه ابزار تبلیغاتی برای نمایشگاه مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال شرکت پرسام یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی  را به شما معرفی می‌کند.

معرفی پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

پاپ آپ استند سوئیسی فنری از جنس آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف نیز می باشد.
وزن محصول به دلیل مواد سازنده آن بسیار سبک است و این امر به جابجایی آسان محصول کمک به سزایی می‌کند. به طوری که شما می‌توانید پاپ آپ استند خود را از مکانی به مکان دیگر جابجا کنید. (وزن محصول همراه با چاپ پلات و لمینت که به عنوان مدیا روی آن نصب شده است در حدود 18 کیلوگرم می‌شود.)
برای خرید پاپ آپ استند در انواع مختلف و با بهترین قیمت و کیفیت از پرسام رسانه می‌توانید اقدام کنید.
پاپ آپ استند سوئیسی فنری در دو حالت قابل استفاده است؛ در حالت کرو و در حالت تخت یا فلت.
ابعاد سازه در دو حالت باهم تفاوت دارند، ابعاد سازه در حالتی که به صورت تخت نصب می‌شود 230*308*30 سانتی‌متر است و همچنین دارای ابعاد 230*260*60 سانتی‌متر در حالت کرو است. شما می‌توانید با توجه به اندازه غرفه و نوع کاربردی که از پاپ آپ استند خود انتظار دارید، آن را نصب کنید.
به منظور تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات در ذهن مخاطبین، می توانید از پروژکتورهای قدرتمند و حرفه ای برای نوردهی مناسب بر روی پلات استفاده کنید. نوردهی صحیح می‌تواند نفوذ بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد کند و میزان فروش شما را افزایش دهد.

خرید آسان؛ خرید آنلاین

اگر بعد از آشنایی با پاپ آپ استند فنری سوئیسی 3*3 در فکر خرید این محصول هستید، شرکت پرسام برای سهولت بخشیدن بر امر خرید، قسمتی برای ثبت سفارش اینترنتی قرار داده است، تنها نیاز است شما وارد سایت شده و پس از آگاهی از ویژگی‌های محصول و قیمت پاپ آپ استند، خرید خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محصول موردنیاز خود را دریافت کنید.
جهت ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان پرسام استند کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید:
  • تلفن : 68-67 665 665 -021
  • همراه :  818 90 40 0919
  • تلگرام و واتس آپ : 818 90 40 0919



ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات






تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social