پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
menu   منو Button ورود Button عضویت Button سبد خرید خانه  گالری تصاویر قوانین سوالات متداول درباره ما تماس با ما

تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی

تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی
تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی

تبلیغات حیاتی‌ترین بخش دیده شدن یک کسب و کار توسط مخاطبان و مشتریان است، صاحبان کسب و کار باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر جذب شدن مخاطبان به بنرهای تبلیغاتی، طراحی گرافیک آن است. تبلیغات شما چه به صورت اینترنتی به مخاطبان عرضه شود و چه در حالت میدانی ارائه شود، باید طراحی گرافیک خاص و جذابی داشته باشد تا مشتریان را به سمت برند شما بکشاند. در این مقاله از پرسام می‌خواهیم بیشتر با طراحی گرافیک و تاثیر آن روی دیده شدن بنر تبلیغاتی آشنا شویم.


سر فصل‌های مقاله :

•   طراحی گرافیک چیست ؟

•   تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی


- طراحی گرافیک چیست ؟

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین ( Graphic Design ) به بیان ساده، فرآیند استفاده از شکل‌ها، رنگ‌ها و فضاهای مشخص برای برقراری ارتباطات بصری است. در واقع در طراحی گرافیک، طراح با استفاده از اشکال مختلف، رنگ‌ها و در کل جلوه‌های بصری، تلاش می‌کند تا یک ایده، مفهوم و یا یک پیام را به مخاطب نشان دهد. از این جهت طراحی گرافیک در بنرهای تبلیغاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که یک طراحی گرافیک حرفه‌ای است که می‌تواند مخاطبان را با ایده و اهداف پشت هر برند و هر محصول آشنا کرده و آن‌ها را به استفاده از آن‌ها تشویق کند.


- تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی :

هدف از تبلیغات جلب توجه مخاطب و ارتباط برقرار کردن با او می‌باشد، به طوری که تبلیغات راه ارتباطی بین صاحب کسب و کار و مخاطب است و محصول و خدماتی که میان آن‌ها ارتباط ایجاد

می‌کند را با شیوه‌های جذاب، به او ارائه می‌دهد. وظیفه این ارائه جذاب را طراحی گرافیک و طراح آن بر عهده دارند. با هنر گرافیک می‌شود پیام‌ها و ایده‌های مختلفی را به روش‌های خلاقانه به نمایش گذاشت و این کلید جذب مخاطب به محصولات و خدمات است.

تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی را می‌توان با شش عامل مهم بیان کرد. در ادامه این مقاله به بررسی این عوامل می‌پردازیم.

1 . جلب توجه مخاطب : مهم‌ترین عامل تاثیر طراحی گرافیک این است که توجه مخاطب شما را به محصول و خدمات کسب و کارتان جلب می‌کند! رونق یک کسب و کار و ادامه پیدا کردن موفقیت آن وابسته به استمرار جذب مخاطب و مشتری‌مداری است و طراحی گرافیک حرفه‌ای و مناسب بنرهای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی جلب توجه مخاطب است. جلوه‌های بصری هیچ‌وقت نباید نادیده گرفته شده و ایجاد خلاقیت در زمینه طراحی بنرها و پوسترها، مستقیما بر روی میزان جذب مخاطب تاثیرگذار است.

2 . افزایش فروش و سود : اگر مخاطب به بنر تبلیغاتی شما جذب شود، روبه‌روی آن بایستد و چند ثانیه‌ای را صرف بررسی آن کند، مرحله بعدی وظیفه بنر تبلیغاتی شما به تازگی آغاز می‌شود. بنر تبلیغاتی پس از آن‌که از لحاظ بصری مخاطب را وادار کرد که به آن نگاهی بیاندازد، باید بتواند او را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات کسب و کار شما کند. طراحی گرافیک بنرهای تبلیغاتی این‌جا نیز به کمک شما می‌آید. بنر تبلیغاتی باید طوری طراحی شود که علاوه بر جذابیت بصری، اطلاعات جامع و کافی از محصول به مخاطب ارائه دهد و او را مجاب کند که به این محصول نیاز داشته و اگر آن را تهیه کند، پشیمان نخواهد شد.

3 . رشد شبکه‌های اجتماعی : همان‌طور که گفته شد، تبلیغات چه اینترنتی باشد و چه میدانی، بنرها باید به جذاب‌ترین شیوه ممکن طراحی شوند تا افراد بیشتری را به خود جذب کنند. اگر بنرهای شما در فضای مجازی توسط مخاطبان دیده شده و پسندیده شود، بازدیدهای آن مدام بالا رفته و شبکه‌های اجتماعی مذکور، مطالب شما را به افراد زیادی پیشنهاد می‌دهد. این امر باعث رشد شبکه‌های اجتماعی کسب و کار شما شده و در نهایت، مشتریان و فروش شما را بالا می‌برد.

4 . بالا رفتن رتبه سایت در موتورهای جستجو : همان‌طور که در بخش بالا گفته شد، رشد شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش مشتریان می‌شود. وب سایت هر کسب و کار یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی آن است که علاوه بر دیده شدن توسط مخاطب، با دیده شدن توسط موتورهای جستجوی گوگل نیز می‌تواند رشد کند و رتبه و فروش بالایی را نیز کسب کند. طراحی گرافیک بنرهای شما اگر حرفه‌ای باشد، شانس این‌که وب سایت کسب و کارتان به یکی از رتبه‌های برتر نتایج جستجو تبدیل شود را بالا می‌برد.

5 . ماندگاری در ذهن مخاطب : کسب و کار شما نیاز دارد تا برای مدت طولانی، در یاد مخاطبان باقی بماند. این‌که هر شخص یک بار از شما خرید کند یا به شبکه‌های اجتماعی و مغازه شما سر بزند کافی نیست. شما باید طوری مخاطب را به کار خود جذب کنید که تا مد‌ت زیادی به شما رجوع کند، شما را به دوستان خود معرفی کند و در دریافت خدمات از شما استمرار داشته باشد. در وهله اول، طراحی گرافیک بنرهای تبلیغاتی شما است که مدام مخاطب را به یاد کسب و کارتان می‌اندازد. اگر خلاقیت طراحی گرافیک بنرهای شما جالب و حائز توجه باشد، تا مدت‌ها در ذهن مخاطب ماندگار خواهد بود.


سخن پایانی :

امیدوار هستیم که این مقاله توانسته باشد دیدی کلی در مورد اهمیت طراحی گرافیک و تاثیر آن در دیده شدن بنرهای تبلیغاتی، به شما ارائه دهد. برای صاحبان هر کسب و کار - علی الخصوص کسب و کارهای نوپا - واجب است که برای طراحی بنرهای تبلیغاتی خود از بهترین طراحان و خلاق‌ترین متخصصان گرافیک کمک بگیرند، تا با توجه به تاثیرات مهمی که گفته شد، قدم‌های بزرگی را به سمت دیده شدن و موفقیت بردارند. با مراجعه به وب سایت پرسام می‌توانید در مورد طراحی گرافیک اطلاعات بیشتری حاصل فرمایید.




» چاپ و تبلیغات
تاثیر طراحی گرافیک در دیده شدن بنر تبلیغاتی روش های موثر تبلیغات برای مراکز درمانی




تمام حقوق این وبسایت متعلق به پاپ آپ استند میباشد.
social social social social social